روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

جان ایران

امروز ۲۹خرداد مصادف است با ایراد خطبه های تاریخی حضرت آیت الله خامنه ای در فتنه سال 88: یک خطاب آخری هم عرض کنم به مولامان و صاحبمان حضرت "بقیةاللَّه

                                                                   بسم الله الرحمن الرحیم


افسران - امروز ۲۹خرداد مصادف است با ایراد خطبه های تاریخی حضرت آیت الله خامنه ای در فتنه سال 88:

یک خطاب آخری هم عرض کنم به مولامان و صاحبمان حضرت

امروز ۲۹خرداد مصادف است با ایراد خطبه های تاریخی حضرت آیت الله خامنه ای در فتنه سال 88:

یک خطاب آخری هم عرض کنم به مولامان و صاحبمان حضرت بقیةاللَّه(ارواحنا فداه):


ای سید ما ای مولای ما! ما آنچه باید بکنیم*انجام میدهیم آنچه باید هم گفت هم گفتیم و خواهیم گفت.


من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبروئی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید همه‌ی اینها را من کف


دست گرفتم در راه این انقلاب ودرراه اسلام فدا خواهم کرد اینها هم نثار شما باشد.


سید ما! مولای ما! دعا کن برای ما! صاحب ما توئی، صاحب این کشور توئی، صاحب این انقلاب توئی، پشتیبان ما شما


هستید ما این راه را ادامه خواهیم داد. باقدرت هم ادامه خواهیم داد.


در این راه ما را با دعای خود، باحمایت خود، با توجه خود، پشتیبانی بفرما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد