روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

12 دروغ که دیگر به خود نگویید


بسم الله الرحمن الرحیم



12 دروغ که دیگر به خود نگویید

 بدترین دروغ دروغی است که نا خود آگاه به خود می گوییم ،در ذهنمان ریشه می دواند و تاثیرات بیرونی بد و تفکرات منفی برجای می گذارد. پس دفعه بعد که تصمیم گرفتید زندگیتان را خانه تکانی و دور و برتان را خلوت کنید از ذهن شروع کنید ، دروغ های قدیمی و حدیث نفس های منفی را که با خود می گفتید از فکرتان بیرون کنید.

دروغ گفتن اشتباه است اما دروغ گفتن به خود گناهی است

نا بخشودنی!

در ادامه به 12 مورد از این دروغ های مخرب که هر چه زودتر باید ترک شود اشاره

می کنیم.

1) هنوز دلیلی برای شادی در زندگیم ندارم!

در هر اشتباهی یا در گیری ای پیامی نهفته است . بعضی از مردم پیام را در نمی یابند چون یا در حال پرخاشگری با خودشان هستند که چرا اشتباه کرده اند یا از آن مسئله و درگیری بیش از حد ناراحت شده اند. وقتی از نداشتن ها در زندگی عصبانی می شوی در وافع خود را از لذت آن چه داری محروم می کنی .

شاد ترین مردم لزوما خوشبخت ترین آن ها نیستند و از هر چیزی بهترینش را ندارند آن ها

فقط از آن چه دارند نهایت استفاده را می برند. دلیل ان که بسیاری از مردم دست از تلاش و کوشش می کشند ان است که یا به آن چه از دست رفته خیره شده اند ! یا به درازی راهی که در پیش دارند فکر می کنن در حالیکه می توانند به حال و مسافتی که پیموده اند بیاندیشند.

2) رویا ها غیر ممکن اند!

هر گز اجازه ندهید کسانی که خودشان دست از رویا هایشان کشیده اند شما را تحت تاثیر قرار دهند. بهترین کاری که می توانی انجام دهی آن است که پیرو قلبت باشی ! ریسک کن! به دنبال انتخاب های امن و راحت نباش ، از آن چه ممکن است اتفاق بیافتد نهراس. هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. اگر به راهت ادامه دهی به آن چه می خواهی می رسی.بگذار رویاهایت بزرگتر از ترس هایت باشند و عملت از سخنت گویاتر ، هر روز کاری انجام بده که بعد ها به خاطرش از خودت ممنون باشی.

 

ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد