روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

از تحریم های فلج کننده تا اشک تمساح برای زلزله زدگان...(این دورو


بسم الله الرحمن الرحیم

از تحریم های فلج کننده تا اشک تمساح برای زلزله زدگان...(این دورویی تهوع آور است(

شیادی رسانه های طرفدار تحریم در سوءاستفاده از زلزله اخیر آذربایجان، با اعتراض مدیر یک شبکه ماهواره ای تعطیل شده در خارج مواجه شد.
 
داریوش سجادی مدیر شبکه ماهواره هما با اشاره به موج سواری محافل مذکور نوشت: تحمل مصیبت زمین لرزه اخیر در آذربایجان شرقی سخت است اما سخت تر از آن تحمل « رندی» رندانی است که دورویانه کاسه ی داغ تر از آش شده و برای مصیبت زدگان زمین لرزه اخیر ، شیونِ سوزشان اسباب تحیر صاحب دلان را فراهم کرده!!


 وی می نویسد: ایرانیان در یک هم دلی ستودنی در کنار سازمان های امدادرسان به کمک زلزله زدگان شتافتند و خوشبختانه توانستند امواج مصیبت را مدیریت کرده و اوضاع را تحت کنترل درآورند. اما ظاهرا برای ارباب فتنه در آمریکا و انگلستان و عمله و اکله ایشان در داخل و خارج کشور تنها امر حائز اهمیت ماهی مراد گرفتن ، از آب گل آگود است و بر همین اساس طی چند روز گذشته تمام ظرفیت های فعال و راکد خود را بکار گرفته و با تمام توان در رسانه های خود در لندن (BBC) و واشنگتن (VOA) و پراگ (رادیو فردا) و هلند (روزآنلاین) از موضع خیرخواهی و نوعدوستی فریاد تظلم برآورده و مسئولین را مورد شماتت قرار داده اند که  چرا نسبت به زلزله زدگان تعلل می ورزید!؟  چرا زودتر تسلیت نگفتید!؟  چرا به مصیبت زدگان کمک نمی کنید!؟ اشک تمساح هایی که از شدت ساختگی بودن ، تهوع آور است. گویی دولتمردان واشنگتن و لندن به همراه دوستان ایرانی تحت تابعیتشان در غم تلخکامی و شدائد ایرانیان شب و روزشان را گم کرده و اشک ماتم امان شان را بریده است!
 
وی خاطر نشان کرد: نازک دلی این گروه برای رنج مردم ایران در حالی دل هر صاحب معنائی را از شدت عواطف انساندوستانه ایشان به شوق می آورد که توسط همین «نازکدلان نوع دوست» سنگین ترین تحریم های اقتصادی بر گرده ی ایرانیان نهاده شده  ،تا از طریق قرار دادن ایشان در تنگناهای معیشتی و غذائی و داروئی و اقلام مصرفی قامت استوار و غیور ایرانیان را به زانو درآورند!

 آنها همان کسانی اند که اربابانشان میخواهند ریشه ی ملت ایران را بکنند (گفته ی جا پِر ، دیک چنی و مایکل لنین در نشست مشترکشان) با دیدن چنین دورویی ها و بی اخلاقی ها و تزویرهایی است که انسان یاد این ابیات می افتد:
 
در جامه ی شبانی گرگان روز مزدند
 
با قافله رفیق اند اما شریک دزدند
 
در سر هزار فتنه، نیرنگ های رنگی
 
اهل کدام مرزند این رومیان زنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد