روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

یادمان باشد که...


عکس های شگفت انگیز از طبیعت

بسم الله الرحمن الرحیم

یادمان باشد که...

یادمان باشد که: هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را.

یادمان باشد که: زخم نیست آنچه درد می‌آورد، عفونت است.

یادمان باشد که: در حرکت همیشه افق‌های تازه هست.

یادمان باشد که: آنها که دوستشان می‌دارم می‌توانند دوستم نداشته باشند.

یادمان باشد که: فرار؛ راه به دخمه‌ای می‌برد برای پنهان شدن، نه آزادی.

یادمان باشد که: لبخندم را توى آیینه جا نگذارم .

یادمان باشد که: آرزوهای انجام نیافته دست زندگی را گرفته‌اند و او را راه می‌برند.

یادمان باشد که: محبتی که به دیگری می‌کنم ارضای نیاز به نمایش گذاشتن مهر خودم نباشد.

 یادمان باشد که: اندک است تنهایی من در مقایسه با تنهایی خورشید.

یادمان باشد که: دلخوشی‌ها هیچکدام ماندگار نیستند.

یادمان باشد که: آرامش جایی فراتر از ما نیست.

یادمان باشد که: من تنها نیستم ما یک جمعیتیم که تنهائیم.

یادمان باشد که: در خسته‌ترین ثانیه‌های عمر هم هنوز رمقی برای انجام برخی کارهای کوچک هست.

یادمان باشد که: لازم است گاهی با خودم رو راست‌تر از این باشم که هستم.

یادمان باشد که: سهم هیچکس را هیچ کجا نگذاشته‌اند، هر کسی سهم خودش را می‌آفریند.

یادمان باشد که: آن هنگام که از دست دادن عادت می‌شود، بدست آوردن هم دیگر آرزو نیست.

یادمان باشد که: آنچه امروز برایم مهم است، فردا نخواهد بود.

یادمان باشد که: خوبی آنچه که ندارم این است که نگران از دست دادنش نخواهم بود.

یادمان باشد که:لزومی ندارد همانقدر که تو برای من عزیزی ،من هم برایت عزیز باشم.

یادمان باشد که: وظیفه من این است؛ حمل باری که خودم هستم تا آخر راه.

یادمان باشد که: در هر یقینی می‌توان شک کرد و این تکاپوی خرد است.

یادمان باشد که: همیشه چند قدم آخر است که سخت‌ترین قسمت راه است.

یادمان باشد که: امید، خوشبختانه از دست دادنی نیست.

یادمان باشد که: به جستجوى راه باشم، نه همراه.

یادمان باشد که: زود قضاوت نکنیم.

یادمان باشد که: هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها

استاد تغییر باشیم نه قربانی تقدیر، در بازی زندگی اگر عوض نشویم تعویض میشویم

 

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند


طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم...


یادمان باشد اگر این دلمان بی کس ماند


طلب مهر ز هر چشم خماری نکنیم...


یادمان باشد که دگر لیلی و مجنونی نیست


به چه قیمت دلمان بهر کسی چاک کنیم...


یادمان باشد که در این بحر دو رنگی و ریا


دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم...


یادمان باشد اگر از پس هر شب روزیست


دگر آن روز پی قلب سیاهی نرویم...


یادمان باشد اگر شمعی و پروانه به یکجا دیدیم


طلب سوختن بال و پر کس نکنیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد